Wednesday, April 8, 2009

Man Behind The Scene




Entah le... Di mana karya ini berada sekarang. Dulu di Kraftangan Jalan Conlay...
Masuk pertandingan dan tak ambil-ambil pasal panting ni besar.. maklumlah masa tu full time artist... nak beli berus pun berkira... cat minyak pun harap lebihan masa study...
walaupun aku tak berapa bagus dalam melukis figura akhirnya aku dapat menghasilkan karya ini. KLCC tengah di bina, Mid Valley & Time Square belum menjelma, Betapa haru birunya pemikiran remaja ketika itu menanti tempat tadahan free culture not paid ....
Ini adalah luahan peribadi aku tentang budaya dimana pembangunan sedang pesat (1995-1997)... Sikap aku.... sebagai seorang lelaki melayu... warisan aku membelah generasi akan datang... siapa pewarisnya... apa aku lakukan.... Sayunya irama rebab sepilu pemainnya....
Aku.......?

No comments: